19 kwi 2014

Wiosenna licytacja

Witam!
W dzisiejszym poście mam dla was licytację typowo wiosennego nagłówka. Wstałam dzisiaj rano i zaczęłam graficzyć tak więc od 11 rano do 19 siedziałam cały czas w Photoshopie i tworzyłam!
Osobiście całość mi się bardzo podoba, jestem też z siebie dumna bo po raz pierwszy zrobiłam koronkę (w każdym razie to miała być koronka).
Resztę do oceny zostawiam wam ;) Tak więc jak wam się podoba?

A licytację zaczniemy od:
25 sd
Nagłówek zostanie sprzedany jeżeli cena mnie zadowoli

Za wybór ślicznej pozy dziękuje Nicole.

Na waszą prośbę bez tła

EDIT : sprzedany za 100 sd

17 komentarzy:

  1. A skąd masz tą zajebistą pozę? Ślicznie wykonane, co do tła... znasz moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście od mojej kochanej Nicole, która szukała jej wczoraj specjalnie dla mnie ;)) Dziękuje, a co do tła to wiem ;c

      Usuń
  2. Gdybyś sama zrobiła tło to bym może licytowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Dlaczego zdjęcie w tle?
    2. Dlaczego takie niedopracowane dłonie?
    A wszystko inne bardzo mi się podoba, wyszło bardzo klimatycznie, myślę, że to jedna z twoich lepszych grafik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zalicytowałabym gdyby była sama postać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się że plecy są ciemniejsze do reszty i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba! Mi się wydaje, że tło jest ok, przecież nie zawsze trzeba iść tą trudną drogą i je robić samemu, czasami gotowe jest lepsze. :) Nie wiem o co chodzi z tym ciemnym cieniem wokół napisu. Nie jestem przekonana co do tego, ale ogólnie świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może jesteś chętna do wzięcia udziału w konkursie graficznym? :)
    Serdecznie zachęcam, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Liliana to oszustka! Kupiłam u niej nagłówek. Napisała że za kilka dni skończy. Pisałam codziennie i nic. Czekam chyba już 2 tygodnie. A po za tym nagłówek jest już zapłacony.

    OdpowiedzUsuń
  9. Usunęli Ci konto na Stardoll'u?

    OdpowiedzUsuń
  10. grafika ciekawa, dobra licytacja, oby takich więcej

    OdpowiedzUsuń