26 paź 2014

Nowy wygląd + informacja

Cześć. Stosunkowo dawno mnie tu nie było, postanowiłam zrobić sobie przerwę po tej całej sprawie z Aldoną (oddałam pieniądze za ten nagłówek i wszystko jest już ok). Teraz na nowo wróciłam, ale grafiki będą pojawiały się wtedy kiedy będę miała natchnienie i coś zrobię, nie jestem teraz raczej, może nie tyle gotowa, co raczej zajęta, aby umieszczać grafiki regularnie. 
Tak więc może część z was tęskniła, ale stawiam na to że wam mnie nie brakowało. Mimo wszystko wracam na jakiś czas i mam nadzieję że nie będzie jakoś bardzo źle.

No, a co do nowego wyglądu bloga, no to usiadłam przy laptopie i stworzyłam grafikę z Iggy Azalea'ą (???). Myślę, że wyszła nawet okej, baaardzo podoba mi się twarz i dłoń. Trochę gorzej z "dupcią" no ale co zrobię? Nic nie zrobię... Ogólnie grafikę oceniam na 4+ bo mogło być lepiej.
Nagłówek

Sama postać

A wam jak się podoba? Może być?
________________________________________

5 komentarzy:

  1. Nie jest tak źle, ale twarz mnie przeraża, zwłaszcza ta ciemna strona. Wydaje mi sie, że pupa trochę za duża. Ale ogólnie grafika fajna.
    Cynia-

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG. Pierwsze wrażenie po zobaczeniu tego:
    Ja pierdole... Liliana wróciła...
    Oczywiście w pozytywnym sensie ;) Twoje grafiki są jednymi z najlepszych na świecie. Grafika mi sie podoba, ale bielizna wygląda jak plastik, a Azalea ma fajną pupcię :D Choć grafika tylko w 80% ją przypomina, te 20% to elementy twarzy :3

    Iggy Azalea, to może teraz Nicki Minaj z Anaconda? Haha, już się boję...

    Alinnka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno weź nie zmyślaj bo nie oddałaś mi sd.Aż tak bardzo kłamiesz i chcesz być znowu wielką graficzką? Raczej to nie aktualne bo sd do tej pory nie dostałam .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież pisałam z tobą na sd i chciałam oddać Ci sd ale nie miałaś ss więc kazałaś wystawić coś na sb jakąś ładną fryzurę i myślałam, że jest okej. . .

      Usuń