16 kwi 2014

Powrót + przyjmę zamówienie

Dzień dobry ;D Na samym początku chciałabym przeprosić za nieobecność tak bez wytłumaczenia, ale zjarał mi się laptop na którym miałam wszystko związane z grafiką.. Teraz piszę do was na nowym laptopie ze świadomością, że teraz będzie lepiej ;) Mam głęboką nadzieję, że moje graficzne umiejętności nie wyparowały i dam radę jeszcze zrobić coś na co można ewentualnie patrzeć. Chciałabym jeszcze powiedzieć, że przyjmę jedno zamówienie na grafikę. Napiszcie swoje zamówienia w komentarzu a ja wybiorę najciekawszy pomysł, a resztę omówimy na gg.

Taak bardzo was kocham i mam nadzieję, że mnie nie zostawiliście ;*

1 komentarz:

  1. Hej, chciałabym zamówić grafikę na bloga cafe-stardoll.blogspot.com
    poza 1 :bankfotek.pl/view/1708313
    poza 2: bankfotek.pl/view/1708319
    Wolałabym bardziej tą 2 pozę ;)
    Dodatkowo chciałabym tło na bloga i ogólnie cały wystrój ;)
    Mogłabym zapłacić 150/160 sd ale to dopiero po świętach bym zapłaciła ;)
    Ps. kiedyś wylicytowałam u ciebie grafikę z laną del rey taką w kapeluszu w paski na 100 sd czy nadal mogę ją wykupić ?

    Pozdrawiam,
    lisi123star

    OdpowiedzUsuń