17 lut 2014

Odchodzę

Odchodzę ze Stardoll ponieważ mam 15 lat i szkołę, oraz prywatne życie. Przepraszam, że tak wyszło, ale myślę że rozumiecie. W zasadzie nigdy nie pisałam pożegnań więc nie wiem jak się za to zabrać. 
Jak pewnie wiecie miałam ostatnio problemy ze zdrowiem, a jako że jestem w drugiej klasie gimnazjum to nauki jest na serio bardzo dużo (tym bardziej w szkole katolickiej, do której chodzę), więc niestety muszę wszystko nadrabiać i nie mam czasu na wchodzenie na komputer, a co dopiero na stardoll. Planuję też się udać do liceum plastycznego więc cały czas ćwiczę i uczęszczam na zajęcia dodatkowe z technik oraz innych tego typu rzeczy. Mam nadzieję, że to rozumiecie.
I w taki oto sposób kończę swoją przygodę na Stardoll ( ale to nie znaczy, że kończę z grafiką), naprawdę będzie mi was bardzo brakowało.
To chyba tyle, papa.

Jak już powiedziałam NIE KOŃCZĘ Z GRAFIKĄ.

41 komentarzy:

  1. Kolejna osoba ze stardoll'a która zamierza udać się do plastyka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze? Taak. Nauki jest serio dużo :D A ten twój wiek... och! Jakaś ty dorosła i zakłopotana. JA nie wiem co to będzie jak będziesz miała maturę... oł gad.. te gimby :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hipokryzja Level Hard. Piszesz, że ona zachowuje się jak typowy gimbus, ale sama piszesz jak trzynastolatka. ;p "OMG, ;O, ...och" -.- Nie no bez przesady. Nie, że się czepiam o takie pierdoły, ale daruj sobie wyzywanie jak sama jesteś jeszcze gorsza.

      Usuń
    2. Anonimku, ja nie komentuje z anonima, nie boję się tego co napiszę. A tak wgl, to nikogo nie wyzywam, tylko wyraziłam swoje zdanie na temat tej notki. I PS : Sam/a jesteś gorszy/a, bo piszesz z anonima, i jak widać boisz się tego co napiszesz. :*

      Usuń
    3. Bo jak napisze z blogera to ty zaraz zaczniesz mnie hejtować. To w zywaczaju mają takie gimbusiary jak ty. Tylko umiesz krytykować a potem dupy liżesz...

      Usuń
    4. Hahahahahaha! Ciekawe. LUDZIE! MAMY TU WYPISANE JAK MYŚLI ANONIM! WOW! A skąd takie informacje, że jestem gimbusiarą, że dupy liże ( HELOŁ, ja tu nigdy nikomu dupy nie lizałam, bo jak ktoś już jest kim jest, to na takie rzeczy nie zasługuje [ lol ] ) oraz że tylko umiem krytykować. Tak, krytykuję, bo czemu mam dupę lizać jak jest chujowo? A ty się kochanie nie bój hejtów, bo już po tym widać że jesteś jakimś gimbem :D

      Usuń
    5. Jak najbardziej popieram Anonima. Amelia, masz tak irytujący, wkurzający i obraźliwy sposób bycia, że wybacz, ale ja nie potrafię Cię lubić.

      Usuń
    6. Widzisz nikt cie nie lubi gimbusiaro! NIKT! NIKT! pogódz się z tym....

      Usuń
    7. @Migonetto - ale jak ktoś MNIE poirytuje, to się odwzajemnię plus dodam różne bonusiki :* Ale anonimku, czy ja wyglądam na kogoś, kto przejmuje się lubieniem lub nie mojej osoby jakiś ludzi prawie wcale mi nie znanych, i na dodatek także przeze mnie nie lubianych? Ja Ci od razu odpowiem. Nie, nie przejmuję się tym, i mam was W DUPIE. I PS : Zawsze byłam z tym pogodzona, że nie każdy może mnie lubić, a to wyzywanie od gimbów jest nieprawidłowe, szczególnie dla tego że ja gimbem nie jestem. :O A to ci suprajs!

      Usuń
    8. Dlatego* - i inne błędy przez szybkie pisanie :/

      Usuń
    9. Wiesz Amelia każdy może wyrażać swoje zdanie, przecież to wolny kraj, ale nie trzeba być od razu takim wrednym i opryskliwym względem innych.

      Usuń
    10. Amelia mówisz, że wyzywanie Ciebie od gimbów jest nieprawidłowe, ale radzę Ci spojrzeć na Twój pierwszy komentarz, w którym sama mnie od nich wyzywasz...

      Usuń
    11. Wyzywanie od gimbów jest pewnie nieprawidłowe, bo ona pewnie chodzi jeszcze do podstawówki xD

      Usuń
    12. ANONIMIE! BRAWO! Liliano - ale ty chodzisz do gimbazjum!

      Usuń
    13. Patrzę na to i po prostu nie mogę się nie włączyć w tą 'wymianę zdań'
      Amelia, jesteś tak żałosna, że nie mam do ciebie słów. Z całym szacunkiem ale zachowujesz się jakbyś miała 9,10,11 lat, chociaż znam osoby w tym wieku, którym dojrzałością nie dorastasz do pięt. Strasznie ubolewam nad tym, że osoby jak ty mają dostęp do internetu. Liliana zwyczajnie napisała, że odchodzi ze stardoll, bo nie ma na to czasu. Ty zaczęłaś wyzywać ją od GIMBÓW (co przypominam jest związane jedynie ze stanem naszego umysłu, nie wiekiem). Kiedy pójdziesz do gimnazjum, nawet do tej pierwszej klasy, która mimo wszystko też czegoś wymaga spójrz na swój komentarz na tym blogu. Dowiesz się jakim jesteś gimbem i iiiileeee masz nauki :) No tak, to wynika z twojej wypowiedzi. Miło? Na pewno. Powtarzam, jestes najbardziej niedojrzałą, żałosną osobą jaką miałam okazję poznać w tej sferze grafików.

      Usuń
    14. Już dawno miałam to napisać, ale po prostu nie chciałam tworzyć kłótni. Oczywiście podzielam zdanie osób piszących powyżej, ale ja chciałam nawiązać do podobnego tematu, ale nie dziejącego akurat się w tym samym momencie. Chodzi mi o to, że u ciebie na blogu nie zobaczyliśmy żadnej konkretnej grafiki, nawet zapowiedzi są słabe jeżeli "screen spod mikroskopu" można nazwać zapowiedzią. Nie jesteś jakimś wybitnym grafikiem (a może jesteś tylko nic jeszcze nie dodałaś oprócz butów), a wszystkim grafikom dajesz takie spaniałe rady i tak ich krytykujesz. Od kiedy Lid pisała komentarze na innych blogach graficznych i zwróciła uwagę na cieniowanie kolorem normalnie "kopiujesz" jej komentarze (nie chodzi mi o dokładne kopiasto chociaż może i takie jest, ale o słowa w jej stylu). Z boku wygląda to tak jakbyś wywyższała się, bloga miała dla picu,aby należeć do bazy i mieć jakiś punkt zaczepu, że jesteś grafikiem, innych krytykowała i obrażała... Takie jest moje zdanie

      Usuń
    15. Amelia ma 11 lat, pozdrawiam wasza Kamilka ;***

      Usuń
    16. "Szczerze? Taak. Nauki jest serio dużo :D A ten twój wiek... och! Jakaś ty dorosła i zakłopotana. JA nie wiem co to będzie jak będziesz miała maturę... oł gad.. te gimby :O " Amelia masz sklerozę czy po prostu lubisz udawać głupią (chyba, że jesteś to "zwracam honor"). Napisałaś, że Liliana jest gimbuską i nawet nie ukryłaś tego jak jej nie lubisz, zhejtowałaś to ile ma nauki, ale Amelko taka prosta sprawa ty słoneczko mała kruszynko jesteś w PODSTAWÓWCE, więc nie wiesz co jest w gimnazjum. Tam już nie ma "pszyryyy" tylko biologia, chemia, fizyka, geografia, więc znajomość lasków i krzaczków (co się zazwyczaj robi w podstawówce) jest kompletnie nieprzydatna. 1 klasa gim. jest bardzo łatwa, ale 2 już nie do końca. U mnie prawie kilka osób nie zdało, ale przepuścili ich, żeby wykopać do słabszej szkoły kiedy znów nie zdadzą i się z nimi nie użerać. 3 klasa znów prosta. Liliana jest na etapie, przepraszam Ola, jest na etapie 2 czyli tej "trudniejsze", mówie trudniejsza, chociaż i tak dla mnie była normalna, ale już się zaczyna optyka i trzeba załapać każde definicje ;p. Wiec reasumując tą długą i nudną wypowiedź, Amelia idź ucz się "pszysryyy" i nie zatruwaj komuś życia, bo ci się tak chce. Ty masz nas w dupie, ciekawe co my mamy o tobie powiedzieć. Ja cię osobiście "nie nie lubiałam" był to etap tolerowania niektórych teksów, ale już przechodzisz samą siebie, pa.

      Usuń
    17. Szczerze? Och tak, napadajcie na mnie, jestem taka brzydka, głupia, i jestem dzieckiem! Och! STRASZNEEE! :O Ja wasze zdanie szanuję ( no... może oprócz anonima ), ale i tak nadal uważam, że jestem jaka jestem, i tymi waszymi jakże długimi wypowiedziami nic nie zmienicie. A co do Marysi - nic nie kopiuję, po prostu wiem to co wiem, i dziele się z wami tymi informacjami. Słowa w jej stylu? To są najnormalniejsze w życiu słowa, których każdy może użyć. Krytykuję, bo czemu mam dupę lizać jak moim zdaniem jest brzydko? I proszę, na moim blogu masz linka do bloga z wszystkimi grafikami jakiekolwiek stworzyłam, a zrobiłam je baaardzo dawno. A ty Kamilo, powiedz mi, jakie to były teksty? Ja wgl nie wiem o jakie teksty wam chodzi... to takie przykre :(

      Usuń
    18. Może was znów zanudzę, Amelia ty zaczynałaś mówić o maturze, jak czytam twoje komentarze to wydajesz się być jeszcze bardziej niedojrzała, niż większość wspomnianych przez ciebie "gimbusów". Twiedzisz, że gimbusem jest każdy kto chodzi do gimnazjum "gimbazjum". Tu cię bąbelku zaskoczę, gdyż... nie! Gimbusem jest osóba, która tak wielce użala się nad sobą, wyzywa innych, najchętniej co 2 słowo mówiłaby "kurwa, chuj ty zasrana pizdo", robi sobie lans na wyzwanie piwne itp. Z tego co można się, by się zorientować po tym blogu Ola taka nie jest, więc luzuj pory, bierz buty i lepiej osobiście przepraszaj osoby, które tu "obrażałaś". Co do tego o czym wspomniała Marycha, uważam, że ona na 100% racji, Amelia udajesz super graficzkę i ciśniesz jak się da, ale jak dochodzi co do czego to sama nic nie dodajesz. Powoli zaczynam cię okropnie nie lubić, u mnie szacunku nie znajdziesz, w sumie to nawet nie masz szans na staranie się. Ja jeszcze lekko ponad pół roku temu byłam w gimnazjum, więc co? Według ciebie byłam gimbusiarą, a z automatu w liceum już nie? Jak już pisałam ja i nieznana nam osoba, gimbusiarstwo to stan umysłu, to jak podchodzisz do życia, szacunku dla drugiego człowieka, swojej przyszłości i innych może dla ciebie pierdołek. Twój blog jest żenadą o której już nie chce tu pisać. Nie chodzi mi o poziom grafik, broń Boże, ale o twoje zachowanie, nic nie robisz, ale traktujesz siebie jak studnie wiedzy bez dna, z której możesz spokojnie wyciągać wiedzę graficzną i się nią dzielić z wielką pogardą, bo w końcu my jesteśmy ci gorsi, którzy nic nie umieją i najlepiej niech sobie pójdą. Mam nadzieje, że po tym co tu pisali niektórzy zrozumiesz swoje błędne zachowanie i może je "ogarniesz", bo jest na prawde idiotyczne. Ty pewnie tego nie rozumiesz i wnioskuje, że nie zrozumiesz przez najbliższe lata co nam się nie podoba, ale radzę przeczytać jeszcze raz wszystkie wypowiedzi twoje i innych, przestudiować je i najlepiej dojść do rozsądnego zniosku, kto ma racje, a kto nie. Ale przecież w sumie co tu mówić, udawani super osoby co ty w tej chwili robisz swoimi tępymi tekstami i minkami co zdanie jest modne i to jeszcze jak, pewnie w twojej szkole każdy tak robi, ale radzę nie udawać takiej cool w gim. bo się przejedziesz, mój znajomy udawał przez całą 1 klasę super koksa i się na tym do końca szkoły przejechał, mało kto go już lubił. Co do kopiowania teksów Lid, to faktycznie od kiedy ona zaczęła zwracać pewniej części grafików uwagę na cienie ty od razu zaczęłaś to robić i to w podobnym stylu. Oczywiście ja też zwracam uwagę na kolory cieniowania, ale przynajmniej w przeciwieństwie do ciebie stosuje to w praktyce, a nie tylko pierdolenie wszystkim o tym, żeby tylko powiedzieć, ale i tak nic samemu nie zrobić. I nie gorączkuj się tak Amelko, Migo w swojej wypowiedzi napisała całą prawde o tobie, a ty zamiast przyjąć krytykę i starać się to zmienić to ciśniesz od razu WSZYSTKICH pisząć, że masz NAS w dupie. Od razu napisz, że życzysz nam śmierci w męczarniach, najlepiej, żeby jakiś psychopatka wydłubał nam oczy nadział na pare prętów i powyciągał organy, może ci ulży?

      Usuń
    19. No popatrz, odświeżyłam sobie stronke i zobaczyłam, że odpisałaś ;) Czyli pamięć cię jednak myli? Chociażby teksty o nagrodach na sancie, które nie wiem czemu kierowałaś do osoby, która nie miała z nimi nic wspólnego, przecież Ola ich nie wybierała itp. Mogłaś spytać PRYWATNIE Pauliny dlaczego takie a nie inne, tylko w poście który był publiczny i odwiedzany pisać, że są śmieszne. W tym konkursie nie liczyły się nagrody ich nawet mogłaby nie być, chodziło o same prace, które zresztą można było sprzedawać, więc nikt nic nie stracił, tylko zyskał wiedzę, co poprawić w swojej technice itp. Do tego zwracasz się do każdego z kompletną niższością drugiej osoby, jak cię tak interesuje eksploatacja drugiej osoby, to idź na premierkę. Kolejno, pisanie co każde zdanie durnych znać, piszesz angielskie słowa w polskiej pisowni, to już jest szczyt nie powiem czego. Te minki, które pokazują jak byś była niespełniona emocjonalnie w realnym życiu i musiała to wyładować w pisowni dodając wszędzie "ohh... ah.... omg..." itp.

      Usuń
    20. Cooo? Hahahahahahaha. Tak, szczerze? Kamilo, nie wiem jak to wyrazić, ale rly, ja nie wiedziałam że tak mnie spostrzegacie! Wgl, dopiero teraz, dzięki twojej z lekka dłuższej wypowiedzi zrozumiałam o co wam chodzi, oraz widzę, że jednak ’trochę’ chamska jestem i byłam... no ale cóż ja pocznę? Nie potrafię się zmienić z dnia na dzień, lecz to jakże... dziwne uczycie, przeczytać, kim się na prawdę jest! Takim małym skur****nem... nie wiem co by tu napisać, ale nie mało jestem Ci wdzięczna Kamilo!

      Usuń
    21. Amelio, czy to, że ktoś odchodzi ze stardoll, zwykłej gry ubierankowej jest naprawdę złe. To przecież lepiej, że poświęca więcej czasu nauce, jak i swoim znajomym, a nie jest jakimś no-lifem, dla którego liczy się tylko sd... To jej życie i może z nim robić co chce. + co ty w ogóle wiesz o nauce? Podstawówka to NIC w porównaniu z gimnazjum, a tym bardziej liceum. Jak nie wisz, to się nie wypowiadaj :)

      Usuń
    22. Ty masz po prostu waloną rację! Nie wiem, co ja mam Ci na to odpowiedzieć... no po prostu jesteś kimś kto idealnie wytłumaczył o co chodzi! A te ochy, achy i angielskie słowa po polsku - nie umiem bez nich dodać jakiegokolwiek wg. mnie normalniejszego komentarza.

      Usuń
    23. Jeśli rozumiesz co zrobiłaś źle to pierwszy krok do poprawy. Wystarczy się starać i na niektóre rzeczy przymykać oko, jeśli się uważa, że wywyła się awanture jak np. teraz. Rozumiem, że niektórzy są na tyle bezpośredni, że nie rozumieją często o co chodzi, albo dopiero po czasie skumają, ale warto próbować ;)

      Usuń
    24. nie widziałam wsześniek komentarza Kelsey. a co do niego - tu się ciut nie zgodzę. Ni stąd, ni zowąd, się wzięła i hejty leco. Jak ja nawet nic do Ciebie nie.. mam? Miałam... żadnego komentarza Ci nigdzie nie napisałam, hejta. Po prostu ja uważałam, że wszyscy jesteście ok, lecz teraz mam lekkie rozdarcie... bo niby tak, a jednak nie...

      Usuń
    25. Kamila - ty już jesteś dla mnie kimś... bardzo... takim, jakim jesteś. Nigdy nie spotkałam nigdzie, nikogo, kto był by takim dobroczyńcą. Po prostu jesteś super! Wiele rzeczy mi uświadomiłaś.

      Usuń
    26. Ehhh... Dziewczyno: ja Cię nie "hejtuję" Przecież wiem, że nie pisałaś I komentarzy, ale innym... Po prostu wkurzają mnie osoby, które nie potrafią uszanować czyjegoś zdania, od razu wyzywają od gimbusów, etc. :)
      PS: W czym się nie zgadzasz?

      Usuń
    27. Dobra, lepiej już wystopować, bo zaraz znów będzie awantura itp. Może lepiej skończyć nim się zacznie?

      Usuń
    28. Amelio, nie ukrywam, że bardzo mi przykro, że rozpadł się SANT, ale to dało mi jeden bardzo duży plus - nie muszę użerać się już Tobą na GG. Wybacz, ale kiedy ktoś po 10 minutach mojego 'nie odpowiadania' pisze mi, że olewam konkurs, bo powinien być on u mnie na p i e r w s z m miejscu. Albo sypiesz nieuzasadnionymi hejtami i źle spolszczonymi zapożyczeniami z angielskiego. Mówisz, że nie zamierzasz 'lizać komuś dupy', a co ma jedno do drugiego? o.o Właśnie przez takie zachowania wyrobiłaś sobie u chyba wszystkich w tym środowisku taką na nie inną opinię - jaką domyśl się sama.

      Usuń
    29. Nie zgadzam się, co do : to, że ktoś odchodzi ze stardoll, zwykłej gry ubierankowej jest naprawdę złe. To przecież lepiej, że poświęca więcej czasu nauce, jak i swoim znajomym, a nie jest jakimś no-lifem, dla którego liczy się tylko sd... - ja tak nie napisałam, że to źle, iż Ola odchodzi z Sd, lecz to iż tak się ( wtedy moim zdaniem ) nad sobą użalała. Taki był tamtejszy mój odbiór. Teraz myślę, że lepiej jakby robiła sobie, co tam chce, i lepiej się do tego nie wtrącać.

      Usuń
    30. Migonetto - o tym MOŻEMY porozmawiać na GG, lecz już wcześniej prywatnie napisałam, o co mi chodziło.

      Usuń
    31. W takim razie przepraszam: mój błąd :)
      Ale wg mnie nie użalała się nad sobą jakoś przesadnie, w gimbazie na serio jest całkeim sporo nauki xD

      Usuń
    32. Super, ślicznie, chóry anielskie grają, ptaszki śpiewają, wiewiórki zaczynają latać, więc się już nie kłóćmy, bo to nie ma sensu. To tylko zepsuje atmosferę na bazie i nie tylko, po co psuć to co jest dobre?

      Usuń
    33. Amelio, nie tęsknię za kontaktem z tobą, więc nie koniecznie. Tutaj wypowiadam się, bo uważam Twoje zachowanie za (delikatnie mówiąc) niestosowne w stosunku do Liliany. Z czego jak teraz widzę próbujesz się wycofać. Niedobrze, jak już coś piszesz, to bądź świadoma co robisz.

      Usuń
    34. To czy Ola odejdzie ze sd, czy nie to jest tylko i wyłącznie jej decyzja i wg. mnie powinniśmy to uszanować, a nie jeszcze się kłócić pod postem.

      Nati_Avril11

      Usuń
    35. Migonetto - ale ja się nie wycofuję, lecz Kamila uświadomiła mi coś bardzo ważnego! :)

      Usuń
    36. hahahahaah widzisz amelia? nikt cie nie lubi

      Usuń
    37. Haha, dziwne że jeszcze nigdy nie słyszałam słowa "gimbus"! 4 lata za granicą więc mam ubogie słownictwo :D

      Usuń
  3. Dużo osób mówi, że odchodzi, a jednak tego nie robi, choć nie mówię, że będzie tak w twoim przypadku. Powodzenia w nauce, szczerze to gimnazjum to pryszcz w porównaniu z liceum i drugą klasą :c Tak jak marysia mówiła kolejna osoba idąca do plastyka, chyba jestem jakimś odmieńcem xD mam namyśli to, że poszłam do bio-chemu xD Tak więc papapa, może do zobaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówi moja nauczycielka biologii "biol-chem". Chociaż na początku nieco nie ogarniała z tego z której niektórzy są klasy to mówiła "biol-chem, wy jesteście biol-chem?" I tak ją lubie, pomimo, że zrobiła nam 2 kartkówki na tej samej lekcji <3 i tak proste, ale z połowa nie ogarniała, bo 2 kartkóweczka była z czegoś co było dawno.

      Usuń