26 sty 2014

Nowy wygląd

Witam witam! Po krótkiej przerwie, kiedy byłam chora JESTEM! Jestem już po operacji i czuję się dobrze, a teraz czekam na ferie! Korzystając z leżenia i odpoczywania sięgnęłam po tablet i nabazgrałam nowy nagłówek dla tego bloga. Na nagłówku jest Justin Bieber, którego po prostu kocham i na samym początku mówię, że jeżeli wy go nie lubicie to proszę nie pisać tu obraźliwych komentarzy na jego temat lub tu nie wchodzić bo ja będę go bronić choćby nie wiem co xD Ale przechodząc do nagłówka to bardzo mi się podoba ;) 
A wy co o nim myślicie? Jest okej?
_________________________________


10 komentarzy:

  1. Osobiście nie przepadam za Bieberem, szczególnie ostatnio, ale grafika jest super, sczególnie tatuaż :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna grafika, chociaż że go nie lubię, wyszło super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś gdzieś Ci pisałam chyba, żebyś go narysowała. Fajnie wyszło, ale coś mi w twarzy i ręce nie pasuje. Jeśli chodzi o samego artystę, nie jestem fanką jego osoby, ale wielką fanką całej płyty Believe, ogólnie o wiele bardziej lubię jego muzykę w porównaniu z 1D np.
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
    Migo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak pisałaś mi ;) A co do płyt to przesłuchaj sobie Journals! Ja słucham ją na okrągło ;) I dziękuje bardzo ;*

      Usuń
    2. O widzisz, nawet nie wiedziałam o tej płycie. Już się ściąga ^^ Dzięki.

      Usuń
  4. Beatiful Grafic I LOVEEEEEE JUSTINNNN LOVE,LOVE AND LOVE :D

    OdpowiedzUsuń