13 lis 2013

Swag girl - grafika na sprzedaż

Witam, witam. Mam dzisiaj dla was grafikę na sprzedaż. Coś mnie tknęło i odpaliłam Photoshopa, no i tak powstała oto ta praca ;) Jeżeli chcecie ją kupić piszcie swoje propozycje w komentarzach, a ja sprzedam wtedy kiedy cena mnie zadowoli. Miło widziane komentarze z waszymi opiniami ;) Postaram się odpowiedzieć na każdy.
Okej oto nagłówek:

;) Jak wam się podoba? Bo mi tak średnio ;c
Aha i pytanie chcecie, żebym wykonała grafikę Justina Biebera? Dam ją potem na jakąś loterię czy coś ;)
___________________________


25 komentarzy:

  1. śliczny ! <33
    ale nie mam sd :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobają mi się włosy i tatuarz, ale najmniej cieniowanie skóry :c Popracuj nad tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogółem wszystko robi dobre wrażenie, zwłaszcza włosy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagłówek śliczny! Jestem zainteresowana, ile proponujesz SD ??

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już kiedyś proponowałam Ci narysowanie Biebera. Rysowanie ludzi, których się lubi, zwykle jest przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy jakaś zimowa (nie świąteczna) grafika? ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy pojawi się moja grafika ?

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna grafika c; i zrób Justina, jestem bardzo ciekawa jak Ci wyjdzie.
    + ja też jestem Belieber :3

    OdpowiedzUsuń