8 lip 2013

Nowy wygląd

Hej właśnie wróciłam z Chorwacji i uznałam że najwyższy czas odświeżyć tego bloga bo na stary nagłówek nie mogłam już patrzeć.. Za dużo złych wspomnień. Tak więc poszukałam trochę w google'ach i kiedy zobaczyłam to zdjęcie musiałam się na nim wzorować. I oto powstało to co widnieje w nagłówku. Nie podoba mi się. Ta praca udowadnia, że Olcia nie potrafi graficzyć i cała wiara w nią sama prysła. W skrócie - pracę tą uważam za SPIEPRZONĄ. No i żegnam się z wami bo idę spać, ale nie ma obaw zajrzę tu jutro z samego rana aby obejrzeć wasze komentarze (tym zasugerowałam abyście komentowali). Okej to pa.


;*


5 komentarzy:

  1. Muszę cię poprawić, bo to nie było zdjęcie, tylko RYSUNKI, do Haute Couture. Nos nieładny, i cieniowanie dziwne, ale ogólnie nie prezentuje się źle!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nos trochę dziwnie zakończony, do cieniowania bym się przyczepiła. Ale nie jest źle. Ładnie wygląda na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie dałaś pasków na płaszczyku, które były w oryginale ;(

      Usuń
  3. poza ciekawa, wiem, że dobrze rysujesz, ale to nowe cieniowanie którego użyłaś jest do dupy ;/ wróć do starego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł , ładnie prezentuję się na blogu , lecz wszystko psuje cieniowanie :X

    OdpowiedzUsuń