1 cze 2013

Od nowa.

Wszystko od nowa! Nowy wygląd, nowe posty, nowe grafiki! Wyczekujcie ! ;*

25 komentarzy:

  1. Nie rozumiem, czeku każdy, za każdym razem jak daje nowy wygląd, to musi od razu usuwać wszystkie posty .

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozjaśnij doll , zmień kilka szczegółów .Nikt się nie zorientuje.

    Ja tam światowa kopiara , a ty dopiero Polska kochana :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dziękuje za to miano choć raczej nie chciałam być nigdy kopiarą ;c ale cóż to tylko poza nie wiem o co chodzi?

      Usuń
    2. spoko kto się tam by kapnął ? http://4.bp.blogspot.com/-Y9iYF7wDz0I/UJlN35xiOVI/AAAAAAAAB_c/_A6mdFWgRAY/s1600/sky.png

      Usuń
    3. Właśnie też zauważyłam;)

      Usuń
    4. nie wiem czy ktokolwiek zauważył że to tylko ta sama poza?! Jezu. na serio myślicie że jak tylko wezmę to samo zdjęcie to od razu kopiuję jesteście nie poważni...

      Usuń
    5. Ja zauważyłam, przyjrzałam się pracom i stwierdzic muszę,że nie są takie same. Patrz komentarz niżej. :p

      Usuń
    6. Nie chodzi o to, że to kopia, bo użyła jego pracy, tylko o to, że cieniowała prawie identycznie po nim...

      Usuń
    7. Prawie identycznie?! mogę pokazać ci zdjęcie na którym bazowałam i robiłam cienie tak jak na nim : http://hungeree.com/wp-content/uploads/2012/01/sky_ferreira10.jpg oto ono.... Zastanówcie się najpierw z czego robicie aferę...

      Usuń
    8. Co jak co ,ale miano można Ci zostawić pomimo tego nagłówka... Wiele skopiowałaś w swoim żywocie więc. ekheeem

      Usuń
    9. Marlesie też udało ci się skopiować ;***

      Usuń
    10. :****** Marycha odpracowała swoją winę ;3

      Usuń
    11. Marycha! Czy możesz przestać po mnie jeździć. Tak przyznaję się że skopiowałam może parę pomysłów na pracę, ale było, minęło! Żadna z "kopii" nie została nigdzie umieszczona ani nic.!Wszystko zostało usunięte i wyjaśnione a ten nagłówek nie jest! KOPIĄ. A czy gdybym ja pierwsza zrobiła grafikę z tym zdjęciem, a potem Marcel to ciekawe czy do niego mielibyście jakiś problem że kopiuje?! Nie sądzę! No bo przecież Marcel to gwiazda wspaniały grafik, itd. On może. I w ogóle. Tak więc tyle co mam ci do powiedzenia a tak w zasadzie wam.. Dziękuje.

      Usuń
    12. aha, nie wiem o co chodzi ale mnie wkurwiasz, najpierw kopiujesz moją doll a teraz ta sama poza na nagłówku i cienie w tych samych miejscach, ogarnij dupe ok?

      Usuń
  3. Geniusze, to nie jest to samo. Przyjrzyjcie się... inne cieniowanie, inne kolory, inne włosy, inne oczy. Żałośni jesteście, nie umiecie docenic dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie jest kopia (przyjżyjcie się na przykład brwią). Marcel jednak zrobił to lepiej, dużo lepiej. (sorry Ola)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No okej ale weź sobie porównaj Marcela a mnie wgl. nie ma porównania po prostu Marcel jest dobry a ja nie..

      Usuń
  5. Omg -,- Najpierw zanim ocenicie dobrze się przyjrzyjcie, inne włosy, oczy, kolory itp. -,-

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam serdecznie na http://sdtgd.blogspot.com/. Duże nagrody, świetne jury, wysoki poziom! Spiesz się, zostało miało czasu! ;)

    OdpowiedzUsuń